Teie veebibrauser on aegunud ning ei toeta kõiki funktsioone.

Värksendage enda brauserit või laadige alla Chrome brauser siit

Lepingutest lähemalt

Akteerimine

Akti loomiseks ava menüüst "Aktid ja lepingud" ning otsi üles osapool, kellega soovid akti luua.
Akti loomise eelduseks on see, et vastava osapoole lepingusse on lisatud vähemalt üks töö (kuidas töid lisada saad lugeda siia vajutades).
Akti loomiseks vajuta osapoole nimetusele ning avanenud aktide nimekirja paremalt ülevalt nurgast leiad nupu "+ Uus akt". 


Iga sama osapoole järgmine loodav akt summerib varasemate aktide ridade väärtused kokku veergu “varem akteeritud”, tagamaks akteerimiste järjepidevuse. Sellest lähtuvalt on võimalik loodud aktidest kustutada järgemööda ainult kõige viimast akti, mis tagab summeerunud ridade järk-järgulise lahutamise.

Igast aktist moodustatakse ka PDF-fail, mida on võimalik Bauhubis vaadata ja alla laadida, vastav nupp asub akti päises ning aktide loetelus leiad võimaluse vajutades aktirea järel olevale kolme punktiga ikoonil. Samast kohast leiad võimaluse akti automaatselt Bauhubi failipuusse kopeerida või akt e-maili teel edastada (nt raamatupidajale).



Vaikimisi saavad akte koostada kõik projekti administraatorid. Selleks, et ka alltöövõtja esindajad ehk vastava osapoole kasutajad saaksid ise akte luua ja neid allkirjastamiseks esitada (vähendades sellega peatöövõtja koormust), tuleks need õigused kasutajatele lisada. Selleks ava menüüst “Kasutajad” ning vajuta vastava osapoole rea peal “Muuda”. Antud osapoole kasutajate juures on näha iga alamfunktsionaalsuse õigused. Akteerimiste avamiseks kasutajale, tuleks vajutada õiguse lahtril (vaikimis “puudub”) ning valida õiguseks vaatamine — tagab võimaluse aktide nimistut näha — või muutmine, mis tagab võimaluse akte luua ja hallata.