Teie veebibrauser on aegunud ning ei toeta kõiki funktsioone.
Värksendage enda brauserit või laadige alla Chrome brauser siit
Töölaua põhimõte
Infovahetus ja tööprotsesside jälgimine toimub töölaudade kaudu, kus saab kasutada erinevaid vaateid (töölaud, nimekiri, kalender) ja rohkem kui nelja staatust. See muudab tööde organiseerimise ja infotöötluse paindlikumaks.
Vaate tüübid:
*Töölaud – Visuaalne vaade, kus ülesanded liiguvad staatuste kaupa veergudes;
*Nimekiri – Tabelivaade, kus saab filtreerida, sortida ja näha ülesandeid struktureeritult;
*Kalender – Ajakohane vaade, kus ülesanded ja tähtaajad kuvatakse kalendris.
Selline jaotatus tagab ka projekti juhtivatele isikutele selge ülevaate, kuhu on tekkinud "pudelikaelad" ning mis ülesanded vajavad rohkem tähelepanu.
Igale ülesandele, mis töölauale lisatakse, saab seejuures määrata vajalikud detailid — nimetus, tähtaeg, vastutaja, liik jne — mis aitavad tagada, et ülesande õigeaegseks ja korrektseks teostamiseks oleks kõik vajalik informatsioon ühes kohas olemas. Ülesandega seotud isikutele saadetakse muuhulgas ka teavitusi, läbi mille ollakse kõikide muudatustega alati kursis.
Igal töölaual on võimalik ka ülesandeid filtreerida, järjestada ja otsida ehk vähendada kuvatavat infot täpselt vajaliku piirini, et võimalikult lihtsalt saada ülevaadet vajalikust informatsioonist.
Igal töölaual on võimalik ka ülesandeid filtreerida, järjestada ja otsida ehk vähendada kuvatavat infot täpselt vajaliku piirini, et võimalikult lihtsalt saada ülevaadet vajalikust informatsioonist.